Spre deosebire de alte tipuri de site-uri, un magazin online are nevoie de o optimizare SEO mai deosebita. Traficul magazinelor online este mult mai mare ca in cazul altor site-uri, vanzarile sunt foarte importante pentru respectivul magazin, de ele depinde si profitul si existenta sa. Optimizarea pentru magazinele online seamana cu cea clasica, este orientata spre obtinerea unui loc cat mai bun in rezultatele returnate de motoarele de cautare si poate fi facuta de orice agentie seo cu experienta, de pilda si de WiseVision. Ce are diferit insa fata de alte optimizari seo?
SEO magazin online
Cuvintele cheie folosite trebuie sa fie in stare sa vanda, sa atraga clientii si sa ii determine sa cumpere produse si servicii. Se vor folosi cu precadere cuvinte cheie long tail intr-o optimizare seo pentru magazinele online, ele vor aparea in URL, in tag-uri de titlu, in descrierile meta, in headings, in titlurile imaginilor si in atributele ALT, dar si in descrierile de produs. Descrierile de produs trebuie sa fie unice ca sa fie luate in seama de Google, cuvintele cheie nu trebuie sa fie folosite abuziv si ar trebui sa fie cat mai relevante.
Dupa cuvinte cheie o optimizare SEO pentru magazinele online de toate marimile se va concentra pe amplasarea de link-uri interne care trimit spre alte pagini similare, cu produse similare din acelasi magazin online. Distanta dintre doua pagini ale aceluiasi site nu trebuie sa fie mai mare de trei click-uri, asadar din trei click-uri trebuie sa ajungem la pagina dorita. Un link trebuie sa fie amplasat pe fiecare pagina, de obicei se pun link-uri de tip back to homepage pe logo-urile site-urilor.
Optimizare seo on page
Bara de navigare trebuie sa fie prezenta, cu meniuri optimizate si categorii si subcategorii foarte bine gandite, se vor folosi si breadcrumbs si se va evita paginarea si se va folosi modalitate de afisare de tip „load more items”. Daca nu mai sunt stocuri pe anumite produse de pe site nu se vor sterge paginile, se vor face doar redirecturi spre pagini similare sau spre pagini de categorii, subcategorii.
O optimizare SEO pentru magazinele online nu ar cum sa fie completa fara schema markup. Informatia de pe site-urile de tip magazin online trebuie sa fie foarte bine structurata ca sa fie inteleasa pe deplin de Google si sa ii ajute pe clienti sa ajunga rapid la informatii. Datele care sunt afisate cu ajutorul schema markup le vor fi de folos clientilor pentru a gasi informatiile relevante direct in pagina cu rezultate returnate la cautari.
In cadrul unei campanii de optimizare SEO dedicata magazinelor online, realizata si de WiseVision in cele mai bune conditii tehnice, se va avea in vedere si siguranta oferita de acestea. HTTPS si certificatele valide sunt esentiale pentru optimizari SEO de calitate, clientii vor sa cumpere si sa aiba experienta cat mai sigure odata ce intra pe site. Pe langa securitate indexarea paginilor trebuie sa fie corecta, un site map va ajuta enorm in seo si va indica si utilizatorilor, si motoarelor de cautare care sunt paginile relevante ale site-ului respectiv.
Optimizarile seo dedicate magazinelor online vor pune accent si pe varianta mobila a site-urilor, multe cumparaturi se fac online, deci utilizatorul trebuie sa gaseasca o interfata care functioneaza bine si pe mobil. Designul responsive, fonturi mari si usor de citit, evitarea reclamelor interstitiale mari si intrusive, verificarea redirectionarilor si viteza mare de incarcare pe mobil, toate ar trebui sa fie in pachetul de actiuni intreprinse pentru un site mobile friendly.
Optimizarea on page va presupune si crearea unui blog unde sa se poata interactiona cu site-ul si cu produsele sau serviciile sale, unde fiecare client sa poata gasi articole interesante si raspunsuri la intrebari legate de tot ce se vinde in magazinul online.
La final iti poti da seama cat de bine ai optimizat magazinul online cu ajutorul unor instrumente online de seo, seo tool, seo rank tracking si serp tracking. Cu tool-urile seo poti vedea daca ai setat corect campania seo si respecti toate cerintele, poti vedea ce e de modificat, ce poti imbunatati la campaniile tale. Ca sa vezi ce ranking ai te folosesti de seo rank tracking, iar pentru a vedea cat de bine ai reusit sa fii in SERP si ce poti face ca sa iti asiguri o pozitie mai buna ai la dispozitie instrumentele pentru serp tracking.
You may also like
-
Cum să îți construiești opera academică: Ghidul Alchimistului pentru Licență, Diplomă, Disertație și Grad Didactic de Nota 10
-
Cele Mai Populare Branduri de camere de Supraveghere Video: O Comparatie
-
De Ce Documente Ai Nevoie pentru a Aplica la un Credit Online Rapid
-
De la ateliere micuțe la gigant global: Povestea fascinantă a mărcii Audi
-
Cum iti dai seama ca trebuie sa inlocuiesti sistemul de alarma?