Tot ce vrei sa stii despre brand personal

Brandul personal este un concept care astazi a devenit destul de cunoscut printre persoanele care au influenta. In acest sens, discutia este destul de larga, pentru ca unii specialisti din domeniu il numesc auto-marketing sau marketing personal, in timp ce altii nici macar nu se tind sa traduca termenul si vorbesc pur si simplu despre branding personal, insemnand dorinta unei persoane de a-si forma o imagine de brand ce reflect parte din personalitatea sa exprimata public.

Dar stiti cu adevarat la ce se refera acest lucru? Acest articol isi propune sa faca un o mica dezbatere rapida despre ceea ce inseamna brandingul personal, pentru a demitiza preconceptiile si pentru a va oferi instrumentele necesare pentru a incepe sa va construiti propria identitate de marca, avand o baza solida. Accesand acest link https://tudor-communication.ro/branding-personal/, puteti afla si crea chiar un brand personal cu ajutorul echipei profesioniste de comunicatori ai Agentiei de PR si Publicitate – Tudor Communication.

La granita dintre stiintele comunicarii, psihologie si publicitate prin marketing, brandingul personal este practica prin care anumite persoane devin o marca, lucruri care, sunt in general rezervate marcilor corporative, toate avand scopul de a crea si gestiona propria pozitionare pe piata.

Pentru cei care nu sunt familiarizati cu notiunile de marketing, iata o explicatie mai precisa a brandingului din perspectiva afacerii. Asadar, vom vorbi despre atribute calitative precum notorietate, imagine, credibilitate, atitudine si atribute cantitative precum vanzari directe, vizite la magazin etc. In cazul brandingului personal, folosim aceleasi concepte, dar in contexte de vanzare diferite.

Datorita web 2.0, este mai usor ca niciodata sa raspanditi un brand personal, fie ca este vorba de retele sociale, bloguri sau retele online. Mai mult decat atat, acum este posibil sa se ajunga la un public greu accesibil in trecut cu resurse de marketing semnificative. Totusi, pentru a asigura continuitatea unui brand personal, este deosebit de important sa stiti sa comunicati in consecvent cu cei care va apreciaza activitatea.

Si, ca orice marca, o strategie buna va viza publicul potrivit si va obtine rezultatele dorite in mai putin timp. Ca om, poti simti o anumita neliniste in a te vedea ca pe un fel de produs, lucru perfect normal.

Poate ca un mod mai putin dur de a privi acest aspect este sa ne gandim la acest lucru ca fiind suma educatiei, abilitatilor, competentelor, calificarilor si experientei de munca pe care le avem. Aceasta nu reprezinta intreaga noastra personalitate, ci aceasta fateta pe care o cauta publicul, cel asupra caruia avem cel putin o influenta minima prin activitatea desfasurata.

Astfel, daca vrei sa afli mai multe despre ceea ce inseamna branding personal, apeleaza la noi si consulta informatiile.