Remediați acum problemele legate de supraîncălzirea motorului

Remediați acum problemele legate de supraîncălzirea motorului

Sistemul de răcire al unei mașini are patru componente majore: radiator, pompă de apă, termostat și miez de încălzire. Furtunurile conectează aceste piese și circulă lichidul de răcire prin sistem și motorul însuși. Când sistemul de răcire nu circulă eficient lichidul de răcire, motorul dvs. se încălzește. Un motor care funcționează constant la cald trebuie luat în serios, deoarece poate fi începutul unei spirale descendente care poate necesita în cele din urmă o înlocuire sau o revizie completă a motorului.

Cauzele supraîncălzirii:

  • Multe lucruri pot cauza supraîncălzirea mașinii:
  • Antigel / lichid de răcire insuficient
  • Ulei insuficient
  • Termostat blocat
  • Ventilul de răcire a eșuat
  • Curea de ventilator ruptă
  • Pompa de apă eșuată
  • Radiator înfundat sau blocat
  • Indicator de temperatură sau senzor blocat
  • Scurgerile furtunurilor sau sistemul de răcire care scurg lichidul de răcire

Reparații și prevenire supraîncălzire

Service auto botosani explică cum să prevemin problemele de supraîncălzire, acestea sunt întotdeauna mai puțin costisitoare decât plata pieselor și a forței de muncă necesare pentru repararea sau înlocuirea componentelor defecte sau uzate. Întreținerea regulată a mașinii este relativ ieftină, în special schimbarea uleiului și verificarea furtunurilor și a fluidelor. Înlocuirea curelelor uzate, spălarea radiatorului, înlocuirea termostatului, înlocuirea furtunurilor costă puțin mai mult, dar sunt totuși accesibile. Înlocuirea radiatorului sau a pompei de apă este mai scumpă. Cu toate acestea, aceste piese costă în continuare mai puțin decât plata pentru daunele pe care le poate provoca un motor care funcționează la cald.

Posibile avarii la motor fierbinte

Un motor care funcționează constant la cald trebuie luat în serios, deoarece poate provoca multe daune, cum ar fi o garnitură de cap crăpată sau cilindri deformați. Garnitura de cap a mașinii dvs. etanșează pasajele de răcire din cap. Când este crăpat, antigelul poate merge peste tot și poate face ravagii la motor. În timp ce o garnitură de cap în sine este relativ ieftină, costurile forței de muncă la un service auto pentru înlocuirea acesteia nu sunt uriașe. Același lucru este valabil și pentru cilindrii deformați, tuburile metalice în care se mișcă pistoanele. Cilindrii sunt părțile centrale de lucru ale motorului. Dacă una dintre ele „moare”, mai ales într-o mașină mai veche, poate fi aproape mai ieftin să înlocuiți întregul motor, dar oricare dintre aceste opțiuni poate costa mai mult decât merită mașina în sine.